PETUA MENGEMPISKAN PERUT BUNCIT | CARBOFLEX

PETUA MENGEMPISKAN PERUT BUNCIT | CARA BERKESAN MENGEMPISKAN PERUT DENGAN SELAMAT


PETUA TRADISIONAL MENGEMPISKAN PERUT


Perut yang kempis dan rata menjadi idaman setiap dari kita, baik lelaki mahupun wanita. Masalah perut buncit seringkali mengganggu penampilan seseorang sehingga hilang keyakinan diri. Di bawah ini Mieza kongsikan dua (2) petua lama yang Mieza dapat dari bacaan dan perkongsian dari orang lama. Petua ini sangat berkesan bagi mengempiskan perut buncit jika diamalkan secara konsisten.


Petua Kempis Perut No.1



  • Cara mudah yang biasa dilakukan ialah dengan hanya mengambil beberapa biji limau kasturi dan sedikit kapur makan. Perah jus limau kasturi tersebut dan gaul bersama dengan kapur makan tadi. Sapukan pada perut anda yang buncit untuk mendapatkan hasil yang memuaskan. INSHAALLAH perut anda akan kempis jika rajin mengamalkannya.

Petua Kempis Perut No.2


  • Petua yang paling mudah dan kos  yang murah. Anda hanya perlu mengambil limau nipis yang telah dicampur dengan teh tanpa gula untuk setiap hari kemudian diminum. Amalkan meminum air ini dan inshaallah perut anda yang buncit akan menjadi kempis. Petua ini untuk orang yang tiada menghidap sebarang penyakit.

Selain daripada mengamalkan satu daripada petua diatas anda juga perlu menjaga pemakanan selain melakukan senaman untuk perut bagi mendapatkan perut yang kempis dan bentuk badan yang menarik.

Anda juga boleh mencuba produk untuk kempiskan perut iaitu #minumankuruskanbadan atau #minumankempiskan atau jugà #sapuankrimpanasinchloss yang mana terbukti berkesan mengempiskan perut dengan cepat tanpa kesan sampingan.




Comments

Popular posts from this blog

FORMULA KURUS DAN SIHAT